24.06.2010

I fu*king hate you.


Jeg hater at du ikke har troen på meg.
Jeg hater at du aldri støtter meg for valgene jeg gjør.
Jeg hater at du aldri hører på ting jeg sier.
Jeg hater at du aldri gir meg oppmerksomhet.
Jeg hater at du ikke er der for meg.
Jeg hater at du aldri kan innrømme dine feil.
Jeg hater at du alltid tror jeg vil mislykkes.
Jeg hater at du alltid er negativ.
Jeg hater at du ofte lyver.
Jeg hater at du spiller et spill.
Jeg hater at du aldri gir meg et støttende ord.
Jeg hater at du sier at jeg ikke er verdt noe.
Jeg hater at du sier at jeg aldri kommer til å bli noe bra.
Jeg hater at du sier at du er bedre enn meg.
Jeg hater at du faktisk tror at du er bedre enn meg.
Jeg hater at du ikke sier at du tar feil, selv når jeg beviser at jeg har rett.
Jeg hater at jeg alltid må bevise ting for deg.
Jeg hater at dine meninger faktisk betyr noe for meg.
Jeg hater å vise deg ting jeg har gjort.
Jeg hater at du ikke ser det jeg ser.
Jeg hater at du sammenligner meg med alle andre.
Jeg hater at du ser på meg som du gjør på fremmede.
Jeg hater at du alltid har vært slik.

.. og jeg hater at du alltid vil være slik.

Ingen kommentarer: